jag är för full du är för ung jag ser dig prata men hör inte ett dugg letar mig ut blinkande ljus andas andas allting snurrar runt jag är så svag ger dig en kram

GLAD ALLA HJÄÄÄÄÄRTAAAAAAAAAAAAAAAANS DAAAAAAAAAAAAAAAAG !!!!!!!  eheh. har firat denna dag genom att vara i skolan 8-18. å sen hem till Jesper och Oskar med Natta och Maggan och laga mat. Jättegott var det. Sen åt vi nya Marabou chokladen med lakrits. också god. Mm. så. Fint också när Oskar kollar på oss där vi sitter och börjar garva över att ingen av oss har någon dejt eller nåt utan sitter där. Med varann. Alltså. Tänk om man var ensam! Helt ensam utan vänner? Ibland när jag tänker på det kan jag tycka så himla himla himla synd om såna som är så läskigt ensamma. Fy fan.
Nej. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på 30 grader i februari (KOLLA på SVTPLAY om ni inte kollat! Bra serie!). Måste kötta sönder i skolan imorgon igen. LÄNGTAR till torsdag. efter det är det några dagars lugn, ska bli fint..
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0