howlin for you.

det snöar så jävla mycket ute. SLUTA SNÖA DÅ! det är läskigt att cykla, man blir FUL.. å ja. dåligt.
Igår när jag cyklade till Ladan för att träffa Skatt så var jag klantig.. (för ovanlighetens skull). Vi gick in å handlade å yada yada.. sen när vi kommer ut så kommer jag på mig själv att inte ha låst cykeln. Eftersom låset ligger i cykelkorgen (med hemmanycklar å allt) å ja.. cykelkorgen är BORTA? Å det märkte jag inte alls när jag stannade utanför Ladan. bara gick in.. Så det var bara att cykla tillbaka hemåt å hoppas på att korg nycklar å lås skulle ligga där någonstans. Å som tur va gjorde dom det! GLAD! Men hur klantigt är det inte att TAPPA en CYKELKORG???? och speciellt utan att märka det?????
I torsdags tappade jag bort min ena vante också. Fick gå till baljan å leta å sen typ halva A-huset. Där den tillslut låg. Så. jag har haft tur i ooooturen. hehe.
jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0