herregud vad jobbigt

läste signes blogg och hon var tydligen i thailand tillsammans med mina ingifta släktingar (på skitlångt håll) och fan i helvete vad jag också vill åka! gick in i kollade bilder på morgans facebook och blev lite lite ledsen. skulle ju va så himla trevligt att åka NU. alltså NUUUUUU.
tänkte precis tanken att om jag fortfarande hade bott hemma och inte betalat nästan 6000 i hyra varje månad så hade jag ju lungt kunnat dra till thailand nu. frågan är ju om det är värt det att bo med mamma och pappa för att kunna dra till thailand i x antal månader....... eeeeeh

jaja.. livet är inte alltid som man vill att det ska vara. inställningen jag har till jobb är fan inte bra, den borde ändras. jag kommer aldrig orka jobba tills jag blir gammal och får reinfeldt som han vill kommer jag jobba tills jag dööööör. så jävla deppig tanke.
men så kanske man helt enkelt ska slå sak i saken och ba gifta sig med en rik kille. och där kommer ju det här med jobb in igen. jag ska ju hitta honom där, på jobbet.
fast det är ju nu jag vill åkt till thailand, göra precis som jag vill och låtsas att det regnar (haha roligt) inte om 20 år.

herregud vad jobbit det blev nu hörrni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0