HEJ

igår när jag slutade trodde jag att jag skulle dö på vägen hem. kändes som om jag blivit sjuk och NEJ tänkte jag, det vill jag inte vara så jag la mig och sov det första jag gjorde när jag kom hem. pappa kom sen och hämtade mig kl 19, åt middag hos mamma och pappa sen sov jag i 12 timmar till. vaknade upp imorse och kände mig frisk igen! dock ont i halsen, men det får man ju leva med.
nu väntar jag på att Lisa ska ringa så vi kan gå en promenad och sen köpa middag (tacos jö) och sen kommer Adela också.

såg en kille på tunnelbanan som hade på sig supertrasiga converse på sig (alltså värre är cissis rosa)!! förstår likosm inte hur han kunde ha det? han lär ju förfrysa tårna. stackarn. dock var han mycket söt så det kanske inte gör någonting om hans tår trillar av?

trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmm gooootttt

2012-02-17 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0