fallskärm;

sunday blooody sundaaay.... ey. nä sjukt fint väder ute! Ska tvätta ut hårinpackningen ur håret och dra upp Robert och ta tag i dagen. FÅNGA DAGEN!
i Fredags bjöd jag hit Elin på middag och rödvin och skitsnack. Var himla mysigt. Sen cyklade vi till förfesten. Som låg typ 2 minuter från där jag bor, men tog väl oss 5-10 minuter att hitta. Typ. hee. var också kul! Sen gick jag och Elin på en till förfest, på Flamman. Men dom som var där hade typ...ost och vinkväll. och dit kommer vi lite rundare under fötterna... hehe. Sen gick vi till the Flame. Elin jobbar ju där så det var bara att gå före hela kön och leka askoool! Fint. Var himla kul på Flamman! Som alltid. dansade massa och det var mycket folk man kände där, vilket alltid är roligt.hittade en söt norrlänning som fick följa med hem (snäll tjej).
igår var jag tröttast i världen typ. jag skatt och maggan lagade en chokladtårta för att fira 112-dagen. kollade även på postkodmiljonären och mellon (jag vet, vän på alviska. koooolt haha). Melodifestivalen är ju ganska så värdelöst..men vi hejade på typ Ulrik Munther för att han var sötast i världen, Di Leva för att han är Di Leva och nån David för att han också var söt <- inte alls utseendefixerade? Sen vid halv ett dog jag trötthetsdöden och för att undvika att somna i soffan och kanske skrämma slag på dom andra som bor i korridoren så åkte jag hem.
Mmm.
carpe diem vare va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0