dagen är kommen då jag äntligen får bära vita byxor varje dag

ja men helgen spenderades i göteborg där jag hänge med min släkt, gick på stan, käkade sjukt god mat, kollade in deras nya (feeeett fiiiinaaa alltså) hotell vid centralstationen, var i alingsås en sväng för att hälsa på brorsan, gick på museeum och ja, gjorde en hel del annat också.
det var i alla fall mycket trevligt! jag fick ju träffa elliot, ellen och viktor. det viktigaste typ.

hängde lite hemma hos mamma och pappa igår när vi anlände till stockholm och tog mig sen hem för att typ njuta av ensamheten för en stund.
imorse sov jag tills jag vaknade, duschade, käkade frulle och sen tog jag mig till jobbet. känns konstigt att liksom jobba på RIKTIGT nu.
nu ska jag sova, för imorgon börjar jag kl sju. får liksom inte glömma att hämta kläder.

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0