vädret och peppen.

HELLO HELLO DAYBOOK! 
 
SÅ! Igår fick jag äntligen mitt sista VG så jag får vg i psykologi! känner mig bäst i Sverige osv... Nä. inte direkt. men nu slipper jag oroa mig för tentan den 17e januari och VERKLIGEN koppla av i Mexico! 
Igår var det 20 (!!!) minusgrader här! så HIMLA kallt. ansiktet gjorde ont i kylan och andningen likaså. 
idag när jag vaknade var det snö-regn som föll och termometern visade på 0 grader? HUR kan det vara 20 graders skillnad? GAaAaAd! krejsi-dejsi. Mmm.
 
ja. nu ska jag ner på stan å möta Annapyttipanna. Sen ska vi hem till mig å laga eget naan-bröd å fisk tikka-masala..MmmMmm! goTT å hott! 
 
är så sugen på att åka HEM NU! vill HEM! pratade med Cornelia i telefon idag om vad hon önskade sig i julklapp "Men det kan jag ju inte säga jag vill ju bli överraskad??" OkeEjj! sry.. önska kan en ju göra ändå, vill jag säga.. Men det örat ville hon icke höra på! hoho jaja. Tomten får väl vara kreatik i år då? Å Oliver önskar sig EN TREVLIG JUL...... Min lilla känslo-kille alltså? haha... 

Ja. Vill ha torsdag å åka hem å mysimys å frdagen blir så jävla bra! är tagg på en utekväll i STHLM! på lördag ska jag äta middag med familjen å på söndag måste jag nog visst packa ??? Ida.. vad tror du om att ta ut ca 3000 på forex innan vi åker? 
 
Juste. Ner på stan vare visst.. HEHE.. vill köpa FLER LJUS FRÅN INDISKA? Köpte ju å det doftar fantastiskt gott om jag blandar det blå med det gröna... Mmm..........
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0