Update från mexico

Just nu när jag skriver detta så ligger jag på en strand i mexico! Det enda jag hör är vågorna och vinden. Tänker på 2013 en del och tror att nästa år kommer bli fint. Det känns som om det kommer hända något stort. Jag vet inte vad eller ens vem men något stort! Mig, familj eller vänner.. Men det känns liksom. Lite pirrigt nästan! Förstår ni?
Har även hört ABBA - happy new year två gånger idag. Och då vill jag bara le lite extra.

För att inte bara prata om ett nytt år så kan jag även meddela om vad vi gör här. Solar, badar och äter mat. Har dock i omgångar mått illa, haft ont i magen och tänkt på saker man inte ska tänka på, men det går över med tiden.
Vi har haft en dejt med Anton Wågström, hans flickvän Cissi och Robbans jobbarkompisar Sara och Anna. Åt middag och drack tequila innan vi såg Avicii på stranden. Dock världens sämsta för-dj i 3 jävla timmar. Så när avicii väl gick upp på scen kl 01:30 var vi inte alls lika pigga som innan. Fortf jetlaggade också..
Imorgon kommer Oscar hit och joinar oss! Och på måndag är det ju nyår som ni vet, men vad vi ska göra är ännu lite oklart. Festa men vart vet vi ej! Det finns ändå en del att välja på.. Dock måste man ha biljett till alla ställen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0