semester!

NU har jag äntligen tagit semester och det känns så jävla skönt. har varit så himla trött den här veckan pga en hel del massa saker såklart.
I tisdags fyllde jag år! jag jobbade på dagen och sen skulle jag ha middag för famijen. jag var så himla trött när jag var påväg hem men det var bara att börja städa och laga mat när jag väl kom hem. Till slut kom dom iaf och jag fick fina presenter och massa kärlek.
när dom gått så åkte jag in till stan för att dricka öl med Olof. pratade om en massa viktiga saker som vanligt och sen kl 3 åkte vi hem. berättade den där viktiga grejen och han tog det precis så bra som jag hade hoppats. kan bero på att han är en normal och vettig person.
idag har jag jobbat mitt sista pass för det här året och 3 veckor framåt. Vi åt julbord till lunch och det var så himla gott och det blir liksom den enda julmaten jag får äta i år. efter jobbet skulle jag egentligen gå på julpuben men jag var så himla trött att jag verkligen inte orkade gå. det var typ ingen som orkade eftersom vi har jobbat så himla mycket allihopa. Innan jag gick från jobbet kramade jag alla flera gånger och önskade en god jul. kommer sakna dom!!
jag åkte in till stan för att.. jag egentligen för att inte åka hem och somna. köpte solskyddsfaktor för 360 kr!!! vilket jävla rån och sen gick jag till hm där dom hade rea. jag är bäst på att reashoppa kan jag meddela!
 
OCH IMORGON GÅR JORDEN UNDER!! så det blir väl egentligen inte så mycket mexico för vår del..
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0