såna där bra saker jag lärt mig under året som gått

Året är snart slut och då tänker jag alltid igenom året som gått.
Det här året har jag lärt mig en hel del, på jobbet har jag självklart lärt mig så mycket nytt att det inte får plats att skriva (och ingen är intresserad av detta). Och i mitt privatliv har jag lärt mig en hel del..
Att allt alltid löser sig har jag vetat ett tag såklart, men den meningen är viktig att tänka när livet känns jobbigt eller man sitter i en jävligt jobbig situation. För att det löser sig faktiskt! det gör över och det löser dig. Inte av sig själv, man måste ju göra någonting åt det men försöker man så brukar allt lösa sig till det bästa.
och så finns det någon som lärt mig att inte vara negativ. Jag gillar inte snö och jag gillar inte kyla, men ärligt talat så kan jag inte gör någonting  åt det. då får jag helt enkelt bli glad av snön, för det är så jävla fint istället för att bli sur för att det snöar! som det faktiskt gör varje år i det här landet.
och det här med att inte behöva umgås med människor som inte berikar mitt liv eller vad jag ska säga. såna som inte ger mig någonting och såna personer som jag nästan mår dåligt av att umgås med. Att ha lärt sig det! lärt sig att det inte behövs. man måste liksom inte hålla fast vi gamla (eler nya) vänner bara för att..
en sak till jag lärt mig är att peppa andra! att berätta för andra hur fina, bra och duktiga dom är. för sånt är så himla  himla viktigt!!! man känner sig så himla mycket starkare efter att få höra något sådant.
 
Imorgon åker vi til Mexico och det kommer bli helt fantastiskt!!! jag längtar så otroligt mycket nu!
Tack för igår kära ni!
 
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0