saker jag behöver

Fina skor vill man ju ha! tex dom här från nelly.
 
Skinnväska från Zara.
 
Glittrigt nagellack från gina tricot! älskar glitter.
 
 
Doftljus i olika färger och lukter från Indiska.
 
 
 
Alltså denna soffa!? den dagen jag har råd med detta.. <3 josef frank
 
 
 
 
Glasen jag velat ha länge nu, från lagerhaus eller grandpa. dom är inte det lättaste att sno kan jag meddela.
 
Kalender från Ordning och reda. hur fint med orange?
 
 
 
och kanske tusen saker till. som en klocka i roséguld.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tomten

tur att man har en önskelista att gå efter nu ;D

2012-12-12 @ 14:05:04
Postat av: Ida

Hehe ja visst är det bra! Soffan tror jag blir bra..

2012-12-12 @ 15:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0