önskar att någon.............

okej lite bara;
 
- har huvudvärk. himla trist. hatar det.
- det är SÅ MASSSA SNÖ UTE! asmysigt. gillaree så länge jag inte drabbas av det på något dåligt sätt.....
- Har känt att allt varit så bra och gått så bra ett tag nu men igår vände det utan anledning och nu kan jag inte få bort den där gnagande dumma känslan. Lite som att jag gillar honom mer och mer... och förstår inte hur någon kan gilla en tillbaks, och väntar på att NU..SNART.. så kommer "sanningen" och allt förstörs. Förstår ni? Och som att VILL JAG VERKLIGEN? vill jag vara som beroende av någon annan? Bli glad och ledsen pga någon annan? är kärlek värt någonting egentligen? PLUS att jag tänker om han fortfarande tänker någonting på henne..Har dom där himla 99 % han glömt henne förvandlats till 100 snart eller??? Eller finns det fortfarande någonting där, och vad betyder det i så fall? Hur skulle han hantera det om hon nu kom och sa att hon gillade honom?? Förstår ni? klart ni gör smartisar. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Vi förstår. Men vet du vad? Sådär blir det alltid,när det förvandlas från att "det spelar ingen roll om vi är med varandra eller inte" till "vi måste vara tillsammans" men det är också det som avgör om man verkligen vill eller inte vill vara med någon. Och när man verkligen vill det, då är det ju bra! Det visar på att det är äkta. visst?

2012-12-07 @ 10:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0