LOVE IS ALL I GOT, ONLY LOVE IN MY LIFE, LOVE IS ALL I GOT.

TJIPP Å HAJ! 
 
 
Har INGEN pluggro alls. ingen motivation. så jag typ..struntar i det. igår missade jag näst sista förel. pga illamående och ont i (vänster sida av) magen. låg i sängen och pluggade ändå, så fick lite gjort. bratjej. sen strunade jag i plugget och spöade mathias peter å maria i kortspel, å sen gick jag å m ner på stan för att handla julklappar. det blev en skjorta till m istället........ varför är det så lätt att handla till sig själv vid julklappsshopping? Sen åkte vi hem å jag sov å han pluggade å sen kollade vi på MODIG å sen åkte jag till Signe för julemys! vi åt julmat å hade jättemysigt! synd bara att jag fortf mådde lite illa? Idag mår jag bättre! Tillåmed bra. hohojaja.
 
Nu har jag börjat packa ihop mig från lägenheten i kärleksköket. H A T A R (!!!) att packa? Så SKITTRÅKIGT. måste även packa ihop mig hem till sthlm? Min hjärna blir ju smått förvirrad. samtidigt har jag ändå rätt mkt i skolan som BORDE göras... men som jag inte gör? kör på nåt 2cool4school grej just nu tror jag..jaahaja. 
så idag ska jag egentligen bara packa och plugga. kult. kanske ner på stan å köpa en julis till cornelia. resten av familjen får nog fina grejer från mexxan istället? typ tequila. hehe. NåvÄl.
 
Egentligen tänkte jag inte ALLS skriva om mitt himla liv nu..utan;

GRATTIS PÅ DIN DAG IDA! Du betyder så himla mycket! Ibland (som typ NU!) kan jag bara få såna panik längtningar HEM! vill bara hem å hem å hem, för det är ju där du (NI!) är!! Speciellt den här hösten som varit så himla upp å ner hade jag önskat att sthlm låg i linköping. eller tvärtom. Eller så är det kanske alldeles mest å bäst att det ligger lite längre bort. NÅVÄL! GRATTIS på din födelsedag! 24 är ändå himla bra, har ju själv testat den åldern ett tag nu! VI SES PÅ FREDAG! puss å puss å pusss <3

Kommentarer
Postat av: Ida

TACK!!!! <3333

2012-12-19 @ 11:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0