i want a hippopotamus for christmas, only a hippopotamus will do.

HEJ! jag ligger i min säng och läser hälso psykologi. och ska sticka lite nu och kolla på nåt kul. sen kommer kompisar hit för att laga lite julgodis. och igår gjorde jag min första egna julgröt och min första egna julskinka!!! himla gott! åh. känns som att jag visst blivit tomtemor? vad hände? HmHmHm... 
 
Det snöar så himla massa ute att jag är osäker på om en ens kan ta sig ut? tror inte det. vågar inte kolla upp det närmre... 
 
Känns sjukt konstigt att snart Mexico kommer ske! Oj vad mycket mexxxan det blir här på bloggen i dessa dagar... Men känns som om vi kanske skulle kunna göra listor på vad vi ska tänka på innan och vad som skall packas! (Bara för att sånt är så himla kul.. och ja nödvändigt för en sådan klant som jag!!!)..
 
Att tänka på innan: 
1. VILKA HIMLA HOTELL VI SKA BO PÅ! Skriva ut papper till det..
2. Skriva ut biljeter till flygen?
3. Växla pengar!!! Kan vi kanske göra på Arlanda eller hur funkar det??????? 
4. SÄKERT KOLLA UPP massa mer... åh.. när lär en sig sånt här? Mammaaa! hehe.......
 
Okej packlistor är mycket roligare!!
1. BÖCKER! Ida! Ta med den där "porr-boken!". vill jag läsa.. hehe!
2. Kamera! 
3. PENGAR PASS BILJETT. de givna 3 liksom.
4. 2 klänningar?
5. 2 par shorts?
6. Några linnnen och t-shirts.
7. 1 par skor.
8. Smink å hygiensaker å solskyddssaker å tabletter. knark ger mig stark!
 
9. Handduk kanske hotellet ger? behöver vi packa nåt mer då? 
 
 
 
 
MmmMM.. Såjaa. känner mig tryggare nu........ haa! xoxo.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det enda vi behöver är att veta vart vi ska bo väl? Och pengar. Men pengar kan man ju fixa var som helst typ..
Och om du och M kör s&m sex så kommer boken passa perfekt, haha!
Jag packar nog lite mer än dig..

2012-12-05 @ 16:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0