hej här kommer massa bilder för jag har ingenting att skriva.

Jesper jag och Anna lite salongsberusade?


Min första fest in lovekitchen.


På riktigt farlig katt....


Bästa köket. :( 


Söta Vän! 


Glitter-drinken.



Kinatecken.


Tandlös.


Rätt taggade!!


Rätt otaggad?


Budskap på väggen.


Drinkfesten när allt var bra. 


Jesper robert  å jag är koola som vanligt.


Sibiriska soppköket.


GULLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Himla påhitt med HÖSTstjärna? det är en JULstjärna. 


Hösttjejen <3


Nån är glad över att moster hämtar.....


God drink och god vän. 


Myser med C.


jag och anna lite överförfriskade på förfest. Vi skickade tydligen runt den där bilden till folk.. ehm..


Tror jag och Anders tog denna för att skicka till ida? Gjorde vi det? blev du glad??? haha


Stryker TROR skriver VET stryker DIG skriver ER. puss.


HEJ VI ÄR SÖTA:..Lurvetussen och sötsnubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0