HALLÅ DÄR!

vet ni mina kära vänner, att jag är ledig i dagarna 3. det känns som semester! igen. men tanke på att jag var sjuk alldeles nyss också.
i lördagskväll fick jag sällskap. vi kollade på film och drack sånt man dricker på lördagar och typ hade det bra. dock glömde vi bort att kolla på fucking åmål pga var tvungna att prata om viktiga saker.
på söndagen så gick jag till jobbet sådär okristligt tidigt!! det var helt sjukt hur trött jag var men jag lyckades hålla mig vaken och ta mig igenom hela passet med bravur! sen åkte jag hem till mamma och pappa, dock var jag kanske världens sämsta besök för jag sov, åt och sen åkte jag hem. kunde inte hålla mig vaken, helt omöjligt.
kom hem till slut i alla fall och såg på 500 days of summer och grät som ett barn. gråter ju ganska mycket när jag är trött.. precis som ett barn.
 
igår var jag hemma hela dagen, sen åkte jag till Adela för att äta middag. så himla gott med hemmagjord pizza! vi kollade på nobelfesten och musikhjälpen lite om vartannat. lärde oss en hel del om nobel också.
snart ska jag laga mat. lite carbonara är man ju sugen på!
 
på fredag ska jag jobba och sen ska jag dricka sprit på treat! kom och va med vettja? vi ska fira. vad vi ska fira kan i hitta på då.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0