för här sitter jag och lyssnar på hiphop

idag.... har jag jobbat. från kl 07.00 till kl 21.45
ni förstår min trötthet just nu va?
 
dagen började med att jag kom upp på HIA där min chef hade luciakläder på sig. så himla söt så jag dog! All personal på HIA gick i ett luciatåg och jag efter med lussebullar och kaffe. patienterna blev så himla glada, såklart.
sne gick hela dagen så där snabbt som den gör ibland. skrev på mitt nya anställningsavtal, fick reda på att jag får löneförhöjning i februari. tack!
efter jag ätit min mat så gick jag ner och såg ett till luciatåg. det var också fint såklart! sen vid 2 tiden gick jag ner till 55an för att.... jobba lite till.
kvällspasset började så obehagligt lungt. då vet man att det absolut inte kommer fortsätta så. en av våra patienter blir dålig och vi har varit hos henne i flera timmar. det tog liksom aldrig slut..
när kl va 21:30 och jag äntligen skulle få gå hem så kommer det en ny patient. då orkade jag fan inte mer. till slut gick jag för att byta om. hade jag inte jobbat med världens finaste tjejer och killar hade jag aldrig orkat.
på vägen hem ringde sophie och frågade om jag kom hem ordentligt. alltså.. jag jobbar ju med fina människor.
 
jag har ont i varenda liten kroppsdel. och jag mår illa. och jag är trött. och ledsen.
men imorgon är det fredag och jag ska verkligen försöka vara på mitt bästa fredagshumör.
 
måste verkligen sova men just nu sitter jag här helt apatisk.

Kommentarer
Postat av: A

varför inte ledsen? inte va ledsen!

va mysigt det låter:) grattis till nya lönen! det är du värd, plus mycket mer.

2012-12-14 @ 08:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0