den helgen innan vi åkte till mexxan

i fredags hade i en helvetesdag på jobbet. alltså herregud? ibland förstår jag inte hur vi lyckas ta oss igenom pasyts som är såhär utan att saker och ting går åt helvete.
ëfter jobbet så gick vi iaf och drack vin för att typ PRATA och inte gå hem och tycka att allt bara är jobbigt. efter några glas vin så åkte jag till treat för att dricka  öl med Lunkan med vänner. efter några öl och lite önskelåtar så gick vi till sue ellen och då kom Malin!!! och gav mig en födelsedagspresent :)))
under tiden vi är där så somnar både simon och lunkan, riktigt kul killar att hänga med. sen åker jag och malin till malmen istället. sen åker jag hem och somnar med alla kläder på. i lördags åkte jag hem till Malin, skulel hjälpa henne att packa ihop hennes lägenhet, men jag var så himla trött och på dåligt hurmör så jag låg i hennes soffa och kollade på musikhjälpen istället. vid 7 åkte vi till stan för vi tänkte att vi var tungna at äta så det gjorde vi på vapiano! Idag har jag sovit nästan hela dagen. har varit vaken i 4 timmar nu och kommer säkert inte kunna sova inatt.. och jag som ska upp och jobba imorgonbitti.
 
På tisdag fyller jag år så då ska jag fira mig själv och sen ska jag jobba lite. och så lite julfest på jobbet på torsdag. och på fredag vi ju ses!!!!!!!! åh så kul och mysigt!
 
 
 
"Det kommer ordna sig, det gör det alltid,
jo, det löser sig, så brukar allt  bli,
det kommer fixa sig till slut,
det är inget tvivel om, fast nu känns  skiten sur,
och flera mil ifrån, det ordnar sig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0