dan före dopparedan då!

nu har jag varit i sthlm sen i torsdags.. vad har jag gjort? i torsdags chillade jag nog mest hemma i stuvsta. sen på fredagen var jag med oliver å cornelia, vi bakade chokladbollar och mös. sen åkte jag hem till ida å vi åt tajmat å spelade spel. älskar att spela spel? kanske för att jag är så jävla bra på't!! hehe.. på lördagen så åkte jag och fixade med min lägenhet i sköndal å sen hem för att fixa inför gäster med mat å paket å så. badade med oliver å cornelia, dom skrubbade mig fin inför mexico. så folk skulle gilla mig...hur smutsig brukar jag vara!? sen kom gabriella joel å farmor å så åt vi kalkon, öppnade paket, åt hemmagjord glass å sånt. sen kom mathias hit. det var jättemysigt! hade faktist saknat honom fastän vi sågs i torsdags. alltså bara 2 dagar? Mmmm. snart ska vi åka!!! jag kommer få vänta ett tag i centralen på pendeln, men kom på att jag ju kan kolla på dagens avsnitt av julkalendern! det gjorde mig himla glad! 
nu ska jag snart gå. ska.bli.kul.så.himla.
 
kommer inte sammanfatta året. hinner ju inte? har inte tagit mig den tiden. men det har varit 12 månader. vissa bra vissa dåliga. det här året var bättre än förra varje fall!!!! mkt bättre! förra året var ett himla mellanår. i år var ändå ett år.... mitt nyårslöfte till 2013; fortsätta träna, springa milen åtminstone 1 gång, äta mycket mer vegetariskt, spara pengar (typ till barca), vara snäll som en karamell.. ha världens bästa nyårsafton med mina bästisar (minus adela å anders:(( )
 
 
puss å kram ät en banan nu ska jag fara in till stan 
där ska jag ej kolla på en gran utan ta pendeln till arlandaa'n
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0