as long as you need me.

I fredags skrev jag min sista tenta för den här terminen. så.himla.skönt. no stress no more. på ett tag. fick även en lägenhet på flamman, gökboet. så ingen lägenhetsstress heller. SKÖNT.
 
 för att fira tenta-skrivandet så gick jag och M ut och åt mat, drack en öl och gick på bio. på legends har dom erbjudande mat+bio så får man typ biobiljetten för 40 spänn. helt bra! sen gick vi nog hem och sov mest.
på lördagen var det första december och jag var taggad inför det! så vi gick upp och gick på julmarknad, sen hem och softade lite innan vi gjorde julgodis och kollade på polar expressen. en promenad ute (höll i fem minuter sen frös vi ihjäl!) och gick hem och sov. vaknade vid halv elva idag och kollade på julkalendern och åt sen julgröt till frukost och spelade kort. sen mötte jag jesper och pidde och gick på julmarknaden (igen). nu ligger jag under mitt täcke och värmer mig. om 20 minuter ska vi göra pepparkakshus i korridoren! åh vill åka hem och ha lite julmysigt! har typ bara föreläsningar mån och tors mån å tors mån å tors nu. 6 föreläsningar kvar alltså.. sen åka hem! sen MEXICO! alltså? hallå. ska bli bästa någonsin! direkt när jag kommer hem från mex måste jag dock åka till linkan igen..börjar skolan 8e... när vi landar igen...... så kommer ha lite hemma-stress 20-23e! vill hinna med ALLT. såklart. men 21a är det fira ida. å 22a har jag planerat middag med familjen. 23e drar vi. Åker vi med Arlana Express Ida? Måste vi beställa bilhjetter till det NU då? HUR FUNKAR DET? vi kanske borde snacka, å fixa oss lite koll.. :) 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0