12-12-12

idag har jag varit hemma, kollat på musikhjälpen och varit hemma hos mamma och pappa. skulle baka pepparkakor och göra knäck, men det var så tråkigt så jag sket i det. kanske någon annan dag..?
imorgon ska jag jobba på HIA på förmiddagen och 55an på eftermiddagen. jag får ju se ett luciatåg och det är ju viktigast!! hoppas att jag själv slipper vara med dock.
på fredag, då ska jag också jobba men efter jobbet ska jag dricka sprit på treat har Lunkan sagt. sen när jag blivit full ska jag även hänga med Malin och Sara.
sen fyller jag år på tisdag, då tänkte jag ha middag för familjen! och SEN ska jag fira mig själv på fredagen, vara bakfull på lördagen och på söndag tänkte jag åka till mexico... typ. hehehehehe
 
kan inte riktigt förstå att vi ska till mexico? vet inte varför det är så svårt att förstå heller..
innan jag och Emma skulle åka till Australien så hade jag sån jävla resfeber. jag ville knappt åka dagen innan. fick panik och trodde vi skulle missa planet eller nåt.
men nu, icke sa nicke. känns himla bra bara! Detta kan ju bero på att jag är 5 år äldre.
och ska bli jättemys att få hänga med Cissi i 2 veckor :))))
 
jag kollar förövrigt hela tiden på Musikhjälpen. börjar bli knäpp i huvudet. tar ju en paus imorgon och det är nog bra. så jag inte börjar tro att jag också sitter i den där glasburen i Malmö.
 
 
 
PUSS <33333
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0