11 december 2012.

hej hej hallå.
hade en helt skönt helg. i fredags var vi ute. det var himla kul! först satt vi här hemma å sen gick vi ner på stan. var bakis på lördagen. först mådde jag dock BRA.. bakade mjuk pepparkaka och kollade på film.... men sen ville jag spy. så gick ut på en promenad och sen hem och sov.. när jag vaknade gick jag ner och köpte TACOS! bästa maten när man är bakis och bara ska sitta hemma..MmmM! sen kollade vi på Harry Potter och hade det mysigt. Spelade kort och sen sov.... i Söndags vet jag knappt ens vad jag gjorde? oKlArTtTttTt............. hade det väl slappt då.
 
Mmm. ja. nu är jag inte utfreakad längre. NU ÄR ALLT BRA.....på fyllan var jag ju tvungen att fråga. och det var bra svar. han var mest arg, eller ja tyckte hon var töntig nu för hon hälsar inte eller någonting på honom. och ja mig säger hon hej till men det är nog så stelt det bara kan bli ungefär. Igår när jag kom hem och satte mig brevid honom i soffan så gick hon....... hohojaja. skönt att jag inte bryr mig. vet ju vart jag har honom nu, och hon får göra vad hon vill ungefär. jag är glad! och det är det som räknas faktiskt. punkt slut.
 
 
 
vill dock ha Mexxan rätt mkt just nu!!! Vill ha den 20e å åka hem å 23e.. eller nja. helst den 24e kanske!!!


xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0