we live half in the daytime. and we, we live half at night.

ÅTER I LINKÖPING.
igår var jag så supertrött när jag kom HEM. mitt nya hem. varje fall... gick och la mig när jag kom hem hit, orkade inte ens handla mat även fast jag var SUPERHUNGRI. sen handlade jag lite och åkte till Anna och Svante. dom fixade och trixade å jag satt på deras balle å chillade. sen åkte jag hem för det var SÖNDAGSFIKA. fick hälsa på och träffa de flesta i min korre, dom verkar trevliga! 
 
idag började jag skolan! eller ja, det var bara upprop. så det kändes helt OK... har ingen skola förrän på onsadg så ska chilla å festa bara till dess. 
 
efter skolan åkte jag till IKEA <3 å Willys. så nu har jag shoppat å har ett ganska välfyllt kök.... 
 
nu vill jag vila å sen ska jag kanske hem till Anna igen. imorgon ska jag KÖA (herregud vad jag "saknat" det...). på Onsdag är det Munchen Hoben som man tydligen måste gå på.. hehe!
 
 
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0