sista måndagen för den här sommaren

idag har jag gjort INGENTING! jag vaknade, köpte frukost, åt, kollade på tv, la mig i sängen, kollade på californication, somnade lite, vaknade, åt lite till.
och nu sitter jag här pigg och utvilad igen! fan fantastiskt ju!!!
hösten är här för det var kallt ute. känns både bra och dåligt, kan inte bestämma mig.
 
Igår efter jobbet åkte jag till stan, köpte hårfärg och kollade på nya höstkläderna, dock inget jag ville ha. eller ens har råd att köpa, haha! sen åkte jag hem en snabbis, åkte tillbaka till stan för att möta Anders. vi gick till ciao ciao på karlavägen och åt mat. mycket gott! sen gick vi till rigoletto och drack te och espresso, då kom även Robert. för vi skulle ju nämligen se på Snabba cash 2! den var väl sådär. jag älskar ju snygga män och det var det gott om i filmen. och på rigoletto fick jag se kanske den snyggaste killen i världen, blev typ kär på riktigt.
efter filmen gick vi till scandic grand central och drack viiiin. sen åkte jag hem med sista tunnelbanan.
bra söndag! tack för igår!!!!
 
just nu är malin på väg hit och jag måste städa lite. och städa mig själv också! har inte ens duschat idag.
imorgon ska jag dock vara duktig... ska ju kolla ögonen redan 10:20 i jävla skärholmen.
 
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0