mexico mexico mexico

idag gick min telefon sönder och det var ju faktiskt bara en tidsfråga så jag blev inte ett dugg förvånad faktiskt. däremot är det ganska drygt att allt i min telefon inte är överfört till min dator, men det får man ju leva med. så nu väntar jag på att något mer ska gå sönder.. frågan är vad det kommer bli. säkert någonting dyrt.
ioförsig så gick min tvålpump inne i badrummet sönder för 10 min sen.. hoppas det räckte med den och telefonen.
 
imorgon blir det jobb, klippning och biljettköp till MEXICO!! pepppppp!!!!!
och jävlar vad jag vill leka tärningsleken, vi borde göra det i mexico, cissi?
 
det regnar idag, typ hela tiden! några minuter uppehåll och sen spöregn igen. man blir ju så blöt och kall när det regnar, om inte har paraply förståss men det kan man väl inte gå omkring och bära på hela tiden.
 
kram

Kommentarer
Postat av: abdan

hahahaha ibland gör ni min dag.

2012-08-23 @ 17:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0