lista lista lista

1. Var är din mobiltelefon?
den ligger här brevid mig och har precis börjat fungera igen. iphone <3333
 
2. Var är din andra hälft?
Jag har ingen och det är väl lite småledsamt
 
3. Ditt hår?
ljusbrunt och slitet, borde verkligen klippa mig.
 
4. Ditt humör?
Har varit hyffsat glad idag och just nu mest uppgiven.
 
5. Din dagsplan?
planen för idag var att jobba och nu ska jag väl strax sova.
 
6. Det bästa du vet?
Att vara med dom jag älskar, äta god mat, skratta, dansa, kramas, hångla, vara glad, när våren precis kommit, festa, resa till nya ställen och upptäcka nya platser, köpa supergott lösgodis, spontanitet, lukter som påminner om fina saker, kött med bea, lockigt hår, att kunna bestämma själv.
 
7. Din dröm i natt?
kommer inte ihåg, sov jävligt djupt.
 
8. Ditt livsmål?
att vara lycklig!!! och kunna göra det jag vill.
 
9. Rummet du är i?
är mitt enda rum. det är lite småstökigt men inte så farligt egentligen.
 
10. Din hoppy?
jag har ingen. jag skulle vilja ha en och jag skulle vilja att det var att fotografera. borde verkligen köpa mig en bra kamera!
 
11. Din skräck?
att folk ska dö. att saker och ting ska gå åt helvete.
 
12. var vill du vara om 6 år?
jag vill vara färdigutbildad och ha världens finaste man vid min sida. och kanske en fet kula på magen också?
 
13. Vart var du igår kväll?
jag var hemma hos mamma och pappa i Sickla
 
14. Vad är du inte?
jag är inte elak och jag befinner mig inte i ett varmt land på andra sidan jorden med Lisa
 
15. En sak du önskar dig?
att det blir som jag vill....
 
16. Var växte du upp?
Jag växte upp i Dalen och Hökarängen
 
17. Det senaste du gjorde?
fixade min telefon och åt riskakor
 
18. Dina kläder?
det är tredje "outfiten" jag har på mig idag faktiskt. svarta mjukisshorts och linne från cheap monday.
 
19. Din tv?
en svart sak jag använder allt för ofta.
 
20. Ditt/dina husdjur?
min syster har haft både guldfisk och sköldpadda. inge bra husdjur alls faktiskt
 
21. Din dator?
en Asus
 
22. Din bästa ägodel?
typ min telefon och dator. äger ju inte så mycket mer än vad som finn i lägenheten
 
23. Saknar någon?
ja, flera styckna.
 
24. Din bil?
har ingen ju!
 
25. Något du inte har på dig?
savannbyxor
 
26. Favoritaffär?
h&m, Ica Kvantum
 
27. Din sommar?
blev inte som jag tänkt mig, jobbade mycket mer och vädret var sämre.
 
28. Älskar någon?
ja en hel massa bra personer
 
29. Favorifärg?
svart, orange och grått.
 
30. När grät du senast?
igår
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0