JULI 2012

i början på juli så firade vi min pappa lite i efterskott på boule och berså! äntligen har jag fått gå dit och inte bara en gång utan hela TVÅ.
sen hade jag och Adela picknick på en brygga hos henne på lilla essingen och badade i solnedgången <3
Jag Cissi och Anders åt middag på debaser slussen sen gick vi till nytorget och åt efterätt (drack cola).
Malin och Cissi på bussen från fridhemsplan till zinken där vi skulle till Klinik Bar som var stängt.
Cissi är rik och då åt vi lunch med Adela på Urban Deli och det var mycket roligare att ta bild på uppäten mat än ouppäten.
Sen hittade jag mig själv i mammas och pappas hiss.
Elin fyllde 30 och det firade vi ju såklart, har dock inte en enda bild från kvällen.
och sist ett äventyr på söder ocvh djurgården som avslutades med MJUKGLASS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0