jag tror att det här kanske kan va sista sommarhelgen. passa på förfan

idag har man ju varit trött, men det får man ju vara ibland.
när jag kom hem från jobbet så vilade jag lite, handlade mat och sen har jag tvättat. efter all tvätt så kollade jag på film. en helt ok och en annan som var skitdålig, så se INTE Studio Sex.
imorgon ska jag till Adela och sen Grolsch på skånegatan! kommer bli mycket bra tror jag allt.
och på söndag ska jag jobba igen, men på kvällen som tur är. och så ska det vara jättebra väder hela helgen BA! men det gör inget om det regnar heller för jag har ett fint paraply. mm så ni vet
 
förresten så är Laleh så himla bra. jag såg henne på tunnelbanan dagen innan hon skulle spela på peace and love 2009. det ni!!!! hon gick alltså av i t centralen  så jag tar förgivet att vi åkte samma tåg dit också.
helt onödig fakta.
 
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0