innan hösten smyger sig på så dricker man öl på medis även fast det är lite lite kallt

igår var jag ledig och lunkan ville äta lunch, så det gjorde vi. efter lunchen åkte jag in till stan, men precis då började det spöregna så efter lång väntan på att regnet skulle avta så åkte jag hem. bytta till lite varmare kläder och sen åkte jag till sköndal! hem till Simon skulle jag, som jag inte träffat på hur länge som helst. i köpte öl på systemet och åkte sen hem och åt middag. vi pratade om allt som är viktigt tills hans killkompisar hämtade oss.
lite mer öl på snaps och lite mer prat om viktiga saker så som hur trött man kan vara på tjejer.
 
idag har jag jobbat som vanligt och det var en ganska seg dag men så hände kanske världens roligaste grej! jag går förbi ssk-expen och där står johan och halvt dör av skratt och ger mig ett kort. I kortet står det att det är till läkarkandidaten (johan) och massa annat konstigt om kyckling och johans tatuering och att han ska hälsa mig. och det avslutas med Grattis till examen! (typ 4 år för tidigt). och på kortet är det en figur som åker motorcykel som det står COOL på.
det här var alltså skickat från en av våra patienter vi hade under förra veckan. herregud.
men det var ju kul att han hade lagt extra märke till mig och johan. ingen annan fick någon hälsning nämligen.
måste typ ta kort på det, så roligt är det.
 
resten va veckan jobbar jag kväll.. och det ska nog bli ganska skönt.
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0