I ett stökigt rum med båda fötterna på bordet

igår så åkte jag hem till mamma och pappa efter jobbet för att äta middag med dom. jag var så fruktansvärt trött när jag väl kom dit att jag dog i soffan. Sen åt vi räkor med aioli, havskräftor, nybakat bröd, västerbottenpaj, godis och jordgubbar. mycket bra middag!! sen sov jag lite till.
idag innan jobbet så åkte vi ut till myrorna i ropsten för att kolla om dom hade något kul, men icke. då åkte jag, elin och tommy till moodgallerian för att äta lunch. sjukt god mat inne på EAT. dit borde vi gå kära ni.
sen åkte jag till jobbet och herregud vad LUNGT vi haft det.
vi började passet med att äta resten av chokladkakan jag bakade igår och sen började vi prata om våra liv. både jag och shima var så jävla trötta på allt.
jag vet liksom inte vad jag vill. jag vet inte om jag vill bli sjuksköterska, men jag vet inte vad jag annars ska bli? jag älskar mitt jobb, det är hur kul som helst.. men jag får liksom inga pengar. och jag kommer inte få så speciellt mycket mer om jag utbildar mig i 3 år.
när alla andra kan göra vad dom vill på helgerna så kommer jag ALLTID jobba vissa helger, vissa kvällar och vissa nätter om jag fortsätter inom vården, det går liksom inte att komma ifrån.
 
och igår var jag på så jävla dåligt humör. jag var verkligen ledsen.. så höstdeppen har kommti lite tidigare i år. vet inte ens varför jag blir så ledsen?
jaja.. det löser sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0