hippocampus och cortex och hjärnbarken och hjärnbalken och signalsubstanser och thalamus och loberna och neo cortex och branco och basala ganglierna och hemisfärerna

åh. det är inte så lätt att komma ihåg allt.. har läst å läst å läst idag. det är så mycket nytt. å litteraturen är på engelska, å det är lite krångligt ibland å då måste jag kolla upp i lexikon. å när jag läser om hjärnan är det väl på latin. åh. hoppas jag lär mig om alla dessa hjärnbalkar å barkar å allt. 
det är åtminståne intressant.
 
men jag orkar inte göra NÅGONTING nu. ligger i min säng å lyssnar på musik:

Markus Krunegård - idioter
Jonsi - we bought a zoo
Morrissey - the more you ignore me, the closer i get.
Winnhill/Losehill - tell her shes the light of the world
The XX - basic space. 
på repeat.
 
 
X0X0. imorgon kommer jag till sthlm.

Kommentarer
Postat av: aa

wwweejjj

2012-08-30 @ 08:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0