god youre so handsome

dom här senaste dagarna har jag bara jobbat. sovit, jobbat, ätit.. ungefär.
Men jag är så himla glad ändå! jag har alltså jobbat i 5 dagar och på dom fem dagarna har jag jobbat 6 pass varav 4 kvällspass.
det har varit jätteroligt på jobbet hela veckan och jag vill gå till jobbet. självklart är det jätteskönt att vara ledig men ärligt talat så gör det inget att jag jobbar så mycket som jag gör heller. min chef berättade för mig idag hur nöjd hon är med mig och hur mycket framsteg jag gjort under dom här senaste månaderna. det gör mig så glad och gör mig ännu mer pepp på hösten!
sen hände en rolig grej på lunchen. han den där snygga killen började prata om kaffe och innan jag fattade vad han pratade om hade jag redan skrattat och gått därifrån! sån är jag. sen kollade vi på OS tillsammans.
efter jobbet åkte jag till söder, köpte böcker och träningskläder.
 
äh vad fan. det jag skulle skriva var, att jag är glad! och jag älskar att vara glad, det bästa som finns!
imorgon halv 8 så tar jag tåget till landet. äntligen, får jag komma dit! har inte hunnit under hela sommaren just för allt jag skrev här ovan.
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0