glider omkring i... pyjamas som är blå och vit

igår jobbade jag kväll tillsammans med bara sköna människor, älskar såna pass! älskar pass då man slipper trippa på tå för sjuksköterskan. som tur är så är det inte så många som är knäppa i knåpen.
jag blev så sjukt sugen på godis igår också så jag gjorde chokladbollar, då blev dom glada! hehe.. har lärt mig hur man ska göra.
ja men ikväll jobbar jag också.. börjar bli lite trött, men jag är ju ledig imorgon :)))
imorgon vill jag se pridetåget, dricka vin och ha roligt!!!!! hihihihii
 
måste städa här också. nu är det himla mycket kläder i hela lägenheten men inget i garderoben, väldigt konstigt.
 
puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0