en lördag dag

det börjae ÖSREGNA idag när jag gick ner till stan. det har typ regnat varje gång jag gått ut från den här lägenheten? nåt mystiskt fenomen vill att jag skall stanna inne... jaja. mötte upp jesper och petra å så gick vi ner till stan. det är typ matmarknad där å vi åt MASSA OLIKA OSTAR (provsmak) så himla goda! typ jalapeno-ost och "världens starkaste ost" Mmm!! sen köpte vi en tysk korv å va nöjda. 
 
har även köpt; bodylotion. och ett par FINA SKOR! åh. har länge velat ha dessa å nu finns dom HÄR HOS MIG BREVID MIG I MIN SÄNG! mina nike air max. vita rosa och turkosa. bästa blandningen? hemskt nöjd tjej. hehe.
så nu är jag lyckligast i världen. får dock inte ha dom ikväll... ikväll ska jag nämligen på UTEDISCOOOOW. 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0