en fredag en lördag en söndag en måndag en tisdag en onsdag...

åhhej åhå bloggeeeen. känns som att jag MÅSTE UPPDATERA. så ja kan veta vad jag gjort.
 
 
fredagen; Cornelia sov hos mig och följde med mig till jobbet. så mysigt och kul! sen tog jag henne (hon somnad på pendeln hem) och åkte till stuvsta. Vin, middag och spel (jeopardy, playstation och party alias!) med fam riddez plus bror och respektive. fin fredag. sov över! 
på lördagen åkte jag gabriella cornelia och oliver plus hans vän jack åkte å badade. sen åkte jag hem och så kom massa folk hit. vi drack, åt finlördagsmat (falukorv i ugn lyx-version). sen gick vi ut å pratade allvarliga ting och dansade.
 
söndagen....sov jag bort. he.he.
 
måndag! jobbade och åkte hem till fam. riddez i stuvsta och åt middag och hade myskväll med film och sov sen över.
 
igår...JOBB! sen mötte jag upp Frida på söder. gick omkring en massa, åt morotskaka och pratade. hittade ett mysigt, sött litet indiskt ställe på tavastgatan/timmermansgatan.
 
IDAAAAG! har jag JOBBAT. jaa jag jobbar ju varje dag. i två dagar till nu. MmmMm ser ljuset i tunneeeln! jaja. efter jobbet åkte jag till nathalie och drack en glas vatten och mös innan jag cyklade till söder för att möta upp robban och frida. gick på götgatsP lite och sen gick vi ner till Indira och åt mat med Oskar och Tobias. Sen gick vi till string och fikade lite.. mysi.
 
imorgon ska jag få mysa med Nathalie och sen är det fredag och den ska bli lugn och sen är det lördag och den ska bli allt annat än lugn och söndag kommer bli LUGN måndag/tisdag segling i hope sen är det sista dagarna innan linköping!!!!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0