det här med höst

jag får lika mycket panik varje år då jag sakta inser att sommaren snart är över. Den här sommaren har gått så fort, så fort. jag har jobbat hela tiden och har bara varit ledig någon dag här och någon dag där, förutom dom där två veckorna då jag hade semester vill säga.
men det här med hösten, jag älskar hösten! jag älskar vädret (vet inte riktigt varför), kläderna och att man kan bara mysa typ. och att allt börjar om, att man får en "nystart" men samtidigt hatar jag det för varje år blir jag lika deppig. det spelar ingen roll om jag jobbar, nytt jobb, gammalt jobb, går i skolan...
i höst kommer jag ju jobba på st göran tillsammans med alla rara fina jag redan känner, så det är ingenting nytt. och jag trivs där men jag känner redan nu hur jag blir mer och mer nedstämd.
jag kommer ju igenom det här också som jag alltid gör. det kanske behövs? jag kanske behöver vara lite deppig i någon månad för att kunna komma ut glad och pepp på andra sidan?
 
just nu längtar jag så himla mycket till mexico. jag vill åka nunununuununununuuu.
få göra vad man vill, när man vill, hur man vill.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0