dagarna här.

har varit i linkan sen i söndags nu. har varit mysigt, känns bra å fint. gillar att bo i korridor å så. je. träffa alla igen.
 
igår var det dags för studentfesterna att sätta igång igen också. 
natta kom hit och sov, också bra.
 
varje fall. natta jag å jesper började med lite mat och vin här hemma. sen gick vi vidare till irret för lite snabb förfest, å sen gick vi till märkesbacken där festen var. när vi kom dit träffade vi Anden som precis hade spytt å letade efter sin cykel. sen träffade vi ludvig. så gick vi in å fortsatte träffa roliga människor (tex jagkanomjagvill som var NYKTER FADDER. blev nog ett fint samtal då jag var en FULL FLICKA.......................... oops!) sen hånglade jag med någon random "JOHN JOE" (efter detektivarbete fick jag fram att han hette Martin). var mest mingel igår å lite dans. å hade så jävlans KUL! åh. idag mådde jag fan inte som jag förtjänade. mådde alltså rätt bra.
 
cyklade till skolan i ösregn, satt helt blöt å kall å lyssnade på föreläsning å sen cyklade jag ner till stan för lite pizza å snack med elin anna natta å jeppe. träffa på Olle å snackade skit (om typ tjej.(er)). sen åkte jag å jesper hem hit å kollade på film (å halvsov) å nu är han å spelar handboll å jag ska typ... inte somna. ska dricka te tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0