dagar

i helgen så kom Maggan Oliver och Jesper på besök. så tidigt i lördags åkte jag till kungsholmen för att kramas lite. sen gick vi till söder och trädgården. sen vitabergsparken för lite häng och rosé. sen hem å åt mat och drack (å här va även robban lunkan adela och oscar med!)
 
på söndagen vaknade vi upp och åt frukost innan vi begav oss till söder igen. lite shopping för somliga på götgatsbacken.. sen gick jag hem och va så himla TRÖTT!

i måndags åkte jag till Tyresö och mötte upp robban å oscar å erik å sen seglade vi iväg. så himla fint och skönt är det å va på havet. å på natten var det så sjukt stjärnklart och asfint!!
 
igår var jag TRÖTT igen efter seglingen. mamma och cattis kom å hämtade mig i tyresö för där hade dom varit å köpt en HUND lite spontant. en JACKAPOO som är korsning mellan jack russel (som figge är) och pudel. den är 9 veckor och ungefär hur söt som helst? MILO.. ååh. den e helt svart förutom en liten vit svanstipp och typ "skägg" som e vitt haha..
 
 
vill bara gosa gosa gooosa!

men  nu ska jag klä mig.
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0