30 augusti

i tisdags kollade jag ju mina ögon och det var så fint så. eller dom fotade mina ögonbottnar och det var oförändrat! sen kollad jag lite i affärer i skärholmen och köpte två lådor. Malin har nämligen sagt att jag beöver nåt att lägga mina småprylar i. jag lyder malin helt enkelt.
sen åkte jag till söder och köpte världens bästa väska på emmaus som min mamma hade när jag var liten men hon har slängt sin, dumt tycker jag. så jag köpte en ny fast gammal istället för 100 kr.
igår jobbade jag och det var som det brukar. bytta mitt dagpass idag till kväll istället, som nu i efterhand inte alls var genomtänkt med tanke på att dom stängt av vattnet i mitt hus. kan alltså inte göra någonting jag hade planerat, så som ut och springa (kan inte duscha), diska, gå på toa eller ja allt annat också som inkluderar vatten.
jag får helt enkelt göra sånt på jobbet.
 
imorgon ska jag och ulrika på jobbet handla en massa mat, alkohol och sen laga maten. klockan 16 ska vi vara klara med maten, oss själva och allt ska vara i lokalen. hur vi ska få dit allt och hinna med allt vet jag inte riktigt, men det löser sig. jag hoppas bara på att det inte regnar imorgon!
på lördag ska jag träffa cissi!!!!! för vi ska fan boka biljetter!!!!! som vi egentligen skulle ha gjort för en vecka sen, haha!
och på söndag ska jag jobba igen, med bara roliga personer :)))))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0