uppdatering

jag har jobbat så himla mycket den här veckan att jag inte orkar mer. dubbelpass blir man jävligt trött av vet jag nu, men det ger pengar så jag kommer nog tacka ja 100 gånger till. och så är man ju smart att ta pass på tisdag den 1 maj också för det ger också mer pengar eftersom det är en röd dag. heheeeee..
vem bryr sig om att fira valborg liksom? dock skulle det ju vara jättekul att åka till uppsala igen, men det har man ju tid med typ nästa år.
Nu är jag i alla fall ledig i 3 hela dagar! mycket mycket trevligt. imorgon ska jag träffa Emma, på lördag ska jag till Gröna lund med min familj (pappa har blivit mutad haha) och på söndag ska jag nog kolla på film kanske eller nåt annat man nu gör på söndagar.

Imorgon ska man ju köpa biljetter till lady gaga! vem vill följa med?
och köpa blommor
och ett par jeans

passar på ba.. hehe

på måndag ska jag fan försöka få ett trädgårdenkort. det skulle väl vara kul hörrni?
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0