vi kan göra det hur du vill

jag har målat naglarna i mintgrönt, ätit lax, sovit i 2 timmar efter jobbet, kollat på tråkiga tv program, läst bloggar och ska alldeles strax gå och duscha.
passet idag gick så jävla snabbt men man är ju lite rädd för att vistas på vår avdelning. det sitter nämligen en skylt vid vår ingång där det står med stora bokstäver: VARNING! MAGSJUKA INNE PÅ AVDELNING, GÅ EJ IN UTAN ATT PRATA MED PERSONAL.
känns mycket trevligt. kan ju berätta att nattpersonalen hade fått använt duschskrapa för att få upp avföring från golvet. ibland är sjukhusmiljön inte alls speciellt rolig..

i helgen hade jag i alla fall jätteroligt! åt middag på Lokal med Lisa, Emma och Benjamin i fredags. råbiff och rödvin! sen tog vi taxi till Lunkans jobb där vi hängde ett tag. dom andra gick, jag och lunkan stannade kvar ett tag för att sedan möta upp dom andra. gick till Anchor (efter jag mycket bestämt sagt till lunkan att jag absolut inte fick dricka mer, jag var alldeles för full nämligen). Där satt vi ett tag och sen gick E, B och L hem. jag och Lisa ville inte alls gå hem eftersom det var vår sista kväll tillsammans så vi tänkte EFTERFEST. lisa hittade någon kille som bjussade efterfest medans jag hittade en annan som gärna höll mitt paraply. tog en taxi till Klarbergsviadukten och resten är historia..
vaknade i alla fall upp på lördagen utan varken bakfylla eller ångest! köpte present till Adela, åkte hem till sickla, och sen hem till Adela för vin, middag och jätteroligt sällskap! hade hur trevligt som helst hela kvällen men sen blev jag så trött att jag var tvungen att åka hem.
och igår var jag på moderna museet och köpte en himla fin affisch.

Puss


Kommentarer
Postat av: a

och vad gjorde du efter moderna museet ida? känns som att du ljuger bra mycket nu, undanhåller information.......

2012-04-17 @ 11:58:43
Postat av: a

och vad gjorde du efter moderna museet ida? känns som att du ljuger bra mycket nu, undanhåller information.......

2012-04-17 @ 11:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0