full när jag är tuff

nu är det helg igen kära ni! och fan vad trevligt det ska bli!!!!
om några timmar ska jag möta upp Lisa, Emma och Benjamin för middag och sen ska vi nog hitta på något såndärt kul man gör på fredagskvällar.
imorgon ska jag hem till Adela och fira hennes födelsedag :))))) kommer bli mycket mycket bra.
nästa vecka ska jag och jobbet på konferens på långholmen och den håller på hela dagen. efter det ska vi käka middag och dricka ÖL.
idag pratade vi schema på jobbet och kollade vilka som skulle jobba på kvällen då sjukhusfesten är och jag höll på att dö typ. JAG jobbar den kvällen för jag är så klantig och inte lägger rätt!!
men jag ska försöka ordna detta stora problem, för jag måste MÅSTE gå på den festen. hela sjukhuset kommer ju liksom gå och då kan ju inte jag jobba heller. förstår ju vem som helst.
vi har även kommit på att vi ska springa vårruset på jobbet, mest för att jag och malin ville ha picknickkorg (och capio st göran tröjor).


nu ska jag duscha!
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0