st goran

känner ba att jag måste skriva om den här dagen så jag inte glömmer den! kände mig så jävla cOoOoooL när jag satt i ett rum FULLT med undersköterskor, sjuksköterskor och läkare alla från kardiologen. det var fantastiskt ska jag säga er.
läkare är ett släkte för sig och jag fan älskar dom. syrrorna är dom bästa människorna i hela världen, undersköterskorna med. trivs som fan. mmmmm
ja men i alla fall så hade vi konferens på Långholmens värdshus idag och vi fick frulle som var asgod, sen snackade våra chefer i hundra år (läkaren från min avd satt bakom mig och spelade wordfued under tiden) sen hade vi lite grupparbete då vi om på en så himla massa bra saker. sen åt vi lunch, det var gött. sen gick vi en liten rundtur, sen grupparbete igen då vi också kom på en himla massa bra saker sen ännu mer snack från våra chefer (som jag älskar). Sen tog vi oss till sveavägen, till retro, där vi drack öl och sen gick vi till hard rock och åt så jävla mycket mat IGEN. herregud. dog typ.
och så lite öl på och lite skitsnack med mina kära kollegor. nu har jag även bestämt vad jag ska göra på valborg. fylle stavas det. i staden stockholm med min nyfunna vän Malin.
(eftersom alla ni andra ska typ åka till uppsala eller lund eller australien eller vad vet jag)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0