PÅSKEN 2012

I torsdag var vi som sagt på skansen och hade det så himla mysigt! sen åkte jag till sickla, åt middag och drack vin med min syster.
på fredagen var det pepp inför kvällen som gällde. kl 18 kom middagsgästerna, vi åt, drack och spelade galenpanna. efter ett tag kom även alla andra och vi hade superkul ändå till kl 05 då vi blev lite trötta.
vaknade upp pigg och glad på lördagen så jag, lunkan, robban och oscar begav oss till hammarby sjöstad där lunkan bjöd oss andra på mat!
tog sen bussen hem för att städa och sova lite innan jag och lunkan åkte in till söder för påskmiddag. vi åt mat, drack öl och hotshots, sen gick vi till bauer och då kom även max. sen till papa gallo där vi hittade nya vänner som vi följde med till kellys.
igår åt jag påsklunch/middag hos elin och tommy, när alla andra gick så satt vi kvar och drack vin.

imorse när jag skulle till jobbet var jag fruktansvärt trött, men dagen gick jättesnabbt.
sen satt jag och log hela vägen hem. bra måndag ändå.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0