JAG HAR FAN ALDRIG VART I MALMÖ, ooh.

har haft min första vita helg det här året (applåder till mig tack). i fredags hade vi mysig tre-timmars middag med bland annat maggans korridorsvänner. snackade om strypsex och annat kult. sen vare soffmys. fredagar <3
igår åkte jag ner på stan och handlade lite smått å gott (öl, vin å cava..). sen åt jag middag med Magglo å sen en promenix i vallaskogen. allt är så FINT nu! grönt å blommigt. åh håå. sen satte vi oss i soffläge igen å blev bjudna på tigerkaka & pärpnpaj (sinnessjukt god paj..) Fick även vara testpersoner för hannes musicquiz han slitit med. vi var rätt så dålig.. hehe.
IDAG har jag bara sprungit.. ska snart PACKA..sen LUUUUUUUND!! Jag ska få höra Lundensiska i två dagar, bo på hotell, hotellfrukost, dagsfylla... 18 grader ska det bli också. HEJ VAD INTE-TRÅKIGT!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0