do you think we can dance?

idag är det ett så otroligt vidrigt väder; regn blandat med snö blandat med vind blandat med GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅTT... har precis varit tvungen att cykla till stan eftersom 1) jag skulle köpa alkohol 2) mat och 3) Natta hade låst sig ute & jag har hennes extra-nyckel.. 
Nu är jag hemma igen och har INGENTING att göra på ett bra tag. så tänkte duscha..äta lite..kolla på nån film eller serie.. bara slappa..sen är det TOGA-fest som gäller! Är faktist grymt taggad. det kommer finnas en hoppborg inne i matsalen & en utomhusbar (under tält med värmelampor, allt för medelhavskänsla) där man kan blanda till sina egna drinkar! ska bli skojigt som tusan, även om vädret försöker dra ner mig i SKITEN (vägrar, jävla väder!!).

Jaja... Kanske ska ta den där duschen nu! bild på toga-utstyrsel kommer senare ^^


xoxo, have a väldigt nice fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0