1 APRIL!

Söndagmorgon och jag sitter i soffan hemma i sickla och kollar på Nyhetsmorgon! Inte ofta det händer kan jag ju säga. Mycket skönt att jag tog beslutet att inte gå ut igår. Hade ju faktiskt mycket trevligt i fredags, det får räcka.
I fredags var jag först hos Malin, käkade pizza och kollade på lets dance. Sen blev jag sugen på att gå ut så då mötte jag upp Lisa och sen gick vi till Harrys där Max och Jocke var. Öl, prat och mycket kramar! Sen kom även Emma Benjamin och Lunkan.
Igår åt jag pannkakor till frukost och kollade på Stockholm östra. Den var bra, typ.
Om några timmar ska jag till jobbet igen. Jobbar sen bara måndag och onsdag, resten LEDIG! Så himla bra med tanke på att fina Cissi kommer hem på onsdag.

OCH GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ROBBAN!!!!!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0