tissddaaaggggg

vaknade av ett sms av mamma där hon ville att jag skulle ta med ett par flipflop till henne ikväll. den jäveln ska tydligen till italien?! jag vill också ha ett sånt jobb där man bara får göra en massa roliga saker och få pengar för det. hon tänkte till hon, morsan.

Jag har varit så himla arg på min hyresvärd och på csn men nu har det liksom gått så lång tid att jag knappt bryr mig längre. Vem bryr sig om att jag har en massa skit i min lägenhet som egentligen ska till vinden? vem bryr sig om att jag inte har någon nyckel dit (efter 2 månader)?
och det gör väl inte så mycket att jag inte har fått några pengar? och att min lön tog slut (hahahaha).
och att käka anitibotika utan någon verkan.. vem bryr sig om det?

och fan vad irriterad jag blir på det här med barnläkaren som har dödat ett barn på karolinska. HERREGUD. det var ju fan en sjuksköterska som gav den dödliga dosen och föräldrarna fattar inte vad som har hänt för dom är förståndshanikappade. dom förstod inte att barnet ändå skulle dö.
åååh.

hehe.

kram
(för ett år sen kom facit. mmmmm mys)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0