stryker ditt namn ifrån min lista.

igår visades sista entourage. någonsin! var inte alls berädd på att det skulle ta slut där så var lite chockad. men läste att det skulle komma en film, så riktigt slut är det väl ej.. no no no..
idag och igår har jag varit i bibblo för att läsa en bok som verkligen var bland det sämsta jag läst. förstår det nästan inte alls. hm. efter bibblo idag gick jag till baljan för att hänga lite med robban och co, underhålla dom lite innan föreläsning.
nu ska jag cykla in till staden för att hänga lite med Frida.
imorgon är det föreläsning 10-12. sjukt skönt. sen ska jag lära mig lite om Max Weber tänkte jag. han verkar ha varit en riktigt rolig karl. alla som läst om honom har klagat och sagt att han va skittråkig. och att hans åsikter är motsägande. & ja, vad ska man säga om en människa som gifter sig med sin kusin och sen blir psykiskt sjuk?
xxoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0