spring för livet gottegris

hade en utomordentlig kväll igår hos Signe. helgens tema går ju i Afrika och hon bjöd på en afrikansk gryta med cous-cous och hembakat brytbröt. och sen; äppelkaka.
sen blev det dans på flamman!
idag har jag ätit en utomordentlig frukost hemma hos Robert (american pancakes) & sen cyklat för att se dragkampen med några klassisar. efter det mötte jag upp Sara & Sanna och vi cyklade till fotbollsplanen för att kolla på fotbollen (kändis laget - liu). kollade på fotbollen i andra halvlek skulle jag & Frida gå å kissa. Hittade ett tomt "omklädningsrum" (va typ ett sjukhusrum?) och lyckades självklart låsa in oss där.. stod å skrek lite till folk utanför genom ett litet fönster & ringde även lite samtal. tillslut kom en vakmästare och öppnade till oss. pjuuh. då va jag trött på fotboll & åkte hem. sitter i skrivande stund och funtar på att sminka mig, svira om i mina schyssta afrikanska kläder och sen bege mig hem till Elin och Johan för sjukt trevligt förfest innan DRAT I SPAT! kan det bli annat än UTOMJÄVLAORDENTLIGT SKITBRA?!?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0